3 greseli in designul biroului de acasa

3 greseli in designul biroului de acasa

Când vine vorba despre lucratul de acasă majoritatea oamenilor îşi imaginează că se vor trezi târziu, că vor lucra în pijama din mijlocul patului şi că vor face pauze lungi şi dese. Totuşi, pentru a putea fi eficient lucrând de acasă este neapărat necesar să te organizezi mult mai bine decât în cazul în care mergi la birou. Asta înseamnă să ai un program clar şi să te ţii de el, să te schimbi de pijama şi să te apuci de lucru într-un spaţiu asemănător unui birou.

amenajare birou

Dacă lucrezi de acasă şi vrei să ai rezultate notabile ar trebui să iei în calcul şi o investiţie într-un aşa numit „home office” sau biroul de acasă pe româneşte. Biroul de acasă ar trebui să fie nu doar un spaţiu care te reprezintă ca persoană, ci şi un spaţiu care te reprezintă ca şi om în câmpul muncii. Trebuie să fie funcţional, să arate bine şi să aibă stil (de preferat) . De multe ori însă se întâmplă ca începătorii în ale lucratului de acasă să greşească atunci când aleg cum să-şi decoreze spaţiul de birou.

Cele mai frecvente trei greşeli pe care le fac în designul biroului sunt cele de mai jos.

1. Îşi aleg un birou mai puţin arătos (urât)
Biroul tău este locul de unde te ocupi de tot ce înseamnă business. Probabil este şi punctul central al spaţiului de lucru. Ţinând cont de acestea este important să investeşti într-un birou practic şi care să îţi placă. Un birou cu suficiente sertare şi suficient de mare pentru necesarul tău va face diferenţa atunci când te vei lupta să respecţi termenele pentru clienţii tăi; îţi va face plăcere să stai zi de zi la un birou arătos, dacă vei alege un birou cu stil.

2. Copiază designul din reviste
Una dintre cele mai mari greşeli este să încerci să îţi faci spaţiul de lucru după o poză dintr-o revistă. Alocă-ţi suficient timp şi buget şi personalizează-ţi spaţiul de birou după gustul tău. Asta înseamnă să-ţi alegi nu doar accesoriile potrivite stilului tău, ci şi organizarea spaţiului după cum ai nevoie. Foloseşte culorile şi modelele tale preferate, fă-l amuzant sau serios, aglomerat sau super-ordonat. Decide ce ai nevoie şi ce ţi-ai dori să ai într-un spaţiu de lucru, fă-ţi un plan şi treci la treabă. Nu are cum să iasă mai rău ca poza din revistă pentru că te reprezintă, nu?

3. Nu ţin cont de aspectul practic
Sigur, biroul acela de lemn masiv arată super la magazin, dar cum va arăta la tine acasă? Şi, mai important, o să îţi încapă pe uşă? După ce-l strecori pe uşă o să îl înghesui într-un colţ? Este esenţial să ţii cont de aspectele practice într-un spaţiu de lucru înainte să iei deciziile de achiziţie, chiar dacă piesele de mobilier sunt extraordinare. Mergi la cumpărături cu lecţia făcută, adică cu dimensiunile spaţiului pe care îl deţii şi vei avea mai puţine bătăi de cap cu returnatul mobilierului!

Acum, că ştii de ce să te fereşti, fugi la shopping pentru superbul tău birou de acasă. Şi dacă vezi sau ai comis erori de decorare a biroului lasă-ne un comentariu şi promitem să nu ne amuzăm pe seama ta sau a lor…

 

Sursa foto: Africa Studio – Fotolia.com

Distribuie articolul pe: