Organizarea biroului de acasă pentru mai multă productivitate

Organizarea biroului de acasă pentru mai multă productivitate

Multe dintre persoanele care lucrează de acasă nu se simt suficient de productive, iar deseori problema nu este mediul, ci organizarea spațiului de lucru. Pentru a-ți veni în ajutor, ți-am pregătit câteva sfaturi de organizare a biroului care te vor ajuta să lucrezi mai cu spor.

Aranjează spațiul într-un stil minimalist

Pentru a te putea concentra la lucru, e nevoie ca spațiul să fie cât mai simplu, curat și aerisit. Folosește un birou cât mai simplu și evită să îl decorezi prea mult – o plantă sau o ramă foto sunt suficiente.

Alegerea culorilor

Alege culori neutre pentru birou și obiectele de depozitare. Dacă ai prea multe culori pe birou (sau acestea sunt prea intense) creierul tău le va percepe ca pe dezordine și nu se va mai concentra.

Organizare pe verticală

Cei mai mulți dintre noi nu ne permitem să transformăm o cameră întreagă în birou. Soluția? Montează câteva etajere deasupra biroului sau pe peretele de lângă pentru a profita de orice spațiu gol. Totuși, nu uita că e bine să eviți aglomerația.

Asigură-te că ai lumina potrivită

Biroul de acasă ar trebui să aibă lumină bună, pentru a putea lucra oricând vrei. O lampă cu linii simple este alegerea ideală.

Menține ordinea

La finalul fiecărei zile, fă curățenie pe birou și în jurul său. Astfel, a doua zi te va întâmpina un birou curat și ordonat, unde te vei simți mai productiv.

În plus: pregătește băuturi și gustări

Cui nu i s-a întâmplat să se ridice de la birou o dată la 20 de minute pentru că vrea să ia ceva din bucătărie? Evită să faci asta și ține lângă birou o sticlă de apă sau suc. Dacă bei ceai, prepară-l dimineața, iar mai târziu trebuie doar să îl încălzești. Și, chiar dacă lucrezi de acasă, stabilește o oră anume pentru a lua prânzul și nu mânca la birou.

 

Sursă foto: iStock

Distribuie articolul pe: